Några månader senare...

(En gång så hade jag tråkigt, och diverse burkar hårfärg!)

 



Haha, det här har man inte gjort på ett tag!
Vad har jag för mig nu för tiden?
Jo, jag tror jag stör mig sönder och samman på världen. Eller, egentligen inte, det är bara det att man känner att det är rätt värdelöst att kolla på nyheterna, för det händer aldrig något bra eller roligt. Sen verkar en hel del människor ha börjat tappa vettet också, så jag tror att det är hög tid för mig att åka till karlskoga och röra om lite i grytan. Jag funderar på att skicka ett sms också för skojs skull, för att se vad som händer!

Just ja, ska faktiskt till Karlskoga i helgen, för Simon ska visst döpas, och som syster till modern till barnet så har jag hört att man ska dyka upp. Och trots att jag har det efternamn jag har för tillfället, så har jag hört att jag är välkommen! Haha.

I övrigt? Jag pluggar för fullt och livet lever på, bor fortfarande i Tyresö även om jag de senaste veckorna har okuperat Krickans lägenhet i Högdalen för att få lugn och ro när jag pluggar. Såg att jag inte hade uppdaterat sen januari, men har kanske inte hänt överdrivet mycket. Har varit ganska så mycket sjuk, opererats några gånger, sånna saker mest.

Ikväll ska jag ta det lugnt, jag tror att jag förtjänar det! Jag har jobbat stenhårt de senaste veckorna, och måste jobba stenhårt några veckor till, men ibland vill man bara ha en paus i tillvaron, möjligheten att samla ny energi. Helst av allt skulle jag vilja skriva lite brev, men har ingen att skicka till, så det blir nog inget med det. Nu plugga en stund till, sen så ska jag ta paus för kvällen.


// Wednesday

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johan

Oi! Letters! You have me! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback