Ny mobil, nytt nummer.

Sådär, nu ska jag informera om helgens händelser.

Så, i fredags så blev jag av med min mobil, den blev stulen medan jag var ute på ett ställe här i Uppsala. Väldigt bittert med tanke på att jag nyss köpte den. Och ficktjuvar är verkligen jätteskickliga måste jag säga.

Så i lördags köpte jag en ny telefon. Jag är beroende av att kunna kontakta folk, och med tanke på att jag bor så långt från min familj så fungerar det inte att sitta och vänta några dagar för att se om den dyker upp, med tanke på att sannolikheten att den faktiskt skulle göra det är väldigt minimal.
Så på lördag morgon efter väldigt lite sömn så åkte jag ut till elgiganten i boländerna och kollade på telefoner, och jag kände att jag ville ju inte köpa en telefon som var sämre en den jag hade förut, så efter mycket om och men så bestämde jag mig för en Sony Ericsson Satio. Jag har inte riktigt listat ut hur den funkar än, men det kommer nog.

Som ni säkert förstår så har jag inte samma nummer nu heller. Jag kör fortfarande comviq dock. Så säg till om ni vill ha mitt nya nummer. I vilket fall som helst så är jag i stort sett utan telefonnummer, så jag vill nog med största sannolikhet ha era!

Anyway, det här numret är dock inte permanent, om 2 veckor ungefär så kommer jag få tillbaka mitt gamla nummer. Så ta inte bort det! ^^


//Wednesday

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback