Onsdag, torsdag, imorgon är det fredag...

Jag pluggar för fullt, vad ambitiös jag är. Hoppar lite mellan koptiska, hemtentan och en uppgift om etruskerna, för tillfället är det mycket på en och samma gång. Men om en timme blir det en paus, då ska jag ner till centrum och träffa herr Divine. Vi ska på jakt efter gluggs. Fina grejer!

Nu håller jag på att döda min skrivare lite mer, snart har jag tvingat den att skriva ut 200 sidor bara idag, den tycker inte om att jobba hårt, men jag gillar att se den jobba hårt, den låter så roligt när den börjar bli trött och grinig. Hihi.

Idag är det en sån där dag också, när alla fyller och hej och hå. Idag fyller morbror Peter år och min systerson Sebastian. Grattis till dom! Och sen är det torsdag också, vilket innebär att Krickan har namnsdag. Jag hade namnsdag igår, för då var det onsdag. Hihi.

Det var allt!

 

/W. Hathor

 

 

A Divine Wednesday? Hihihih. ^^

 

Födelsedagsbarnen!

 

Jag och Sebastian för ett år sedan. Vad lila jag var!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback